Faceți căutări pe acest blog

EMAIL MARKETING

Ghid complet despre Email Marketing


Activitatile de emailing se refera in primul rand la activitati de distribuire bulk emailing, tracking, raportare, creare continut html, versiune online a emailului etc.

Activitatile de e-mailing se intind la o larga varietate de servicii:

    - Trimitere newsletter
    - Creatie newsletter
    - E-mail informativ
    - E-mailuri personalizate
    - Rapoarte detaliate
    - Tracking link-uri in campul emailului

Ganditi-va pe cate pagini web ati completat un chestionar, v-ati abonat la un newsletter sau ati dorit ca articolele noi sa va fie furnizate pe email-ul personal. De cele mai multe ori utilizatorii sunt interesati de postarile noi in cazul in care articolele postate le sunt folositoare si doresc sa fie informati despre tot ceea ce apare nou fara sa fie nevoiti sa caute si sa acceseze pagina web ci doar sa dea un click pe linkurile relevante.

Ce este e-mail marketingul?


Strategiile de e-mail marketing sunt o modalitate usoara si eficienta de interactionare cu clientii si partenerii de afaceri, avand ca obiectiv fidelizarea, cresterea vanzarilor de produse si servicii, imbunatatirea imaginii companiei dar si promovarea noilor produse si servicii intr-un timp relativ scurt.

Campania de implementare a strategiilor de e-mail marketing incepe prin convingerea vizitatorilor de a-si inscrie adresa de e-mail pe pagina web a companiei. Chiar daca intre 3% si 10% din totalitatea utilizatorilor paginii web devin clienti efectivi, putem spera ca cei 90% ramasi sa devina interesati mai tarziu de produsele si serviciile noastre in urma vizualizarii postarilor noi. Astfel ca sunt modalitati de ai determina pe useri sa isi salveze adresa de e-mail: sa ii intrebam, sa ii stimulam sau sa ii fortam sa se autentifice.

Avantajele e-mail marketingului


Utilizatorii unei pagini web sunt dispusi sa primeasca informatii noi cu privire la produsele si serviciile unei companii in momentul in care sunt atrasi de ceea ce li se ofera; fie ca este vorba de oferte speciale, reduceri de pret sau produse noi, necesitatea informarii apare doar in momentul in care clientul este deplin multumit de acestea. O modalitate nu tocmai pe gustul vizitatorilor este aceea de a fi stimulati sa isi introduca adresa de e-mail pentru a ajunge la informatiile necesare. Limitarea accesibilitatii unor informatii doar pentru membrii paginii web sau abonarea la newletter determina utilizatorii sa se autentifice.

Stim ca nu este cinstit sa obligam userii unei pagini web, insa de cele mai multe ori este necesar; inregistrarea acestora pe website, logarea intr-un cont personal, atasarea unor comentarii de catre vizitatori sau crearea unor testimoniale ii pot determina pe acestia ca in mod involuntar sa isi lase datele de contact.

Cea mai importanta trasatura a acestei strategii de marketing este aceea ca putem sa monitorizam cu usurinta totalitatea vizitatorilor paginii web, numarul accesarilor realizate in urma accesarii link-ului trimis de companie catre useri, totalitatea numarului de persoane care s-au abonat ori au abandonat vizualizarea informatiilor de pe pagina web.

Un element foarte important il reprezinta amplasarea chenarului pentru completarea datelor de contact, respectiv numele si adresa de e-mail. Plasarea acestora in locuri la vedere si la indemana utilizatorilor este cea mai buna optiune pentru a atrage atentia; crearea unui design unic si atractiv, in ceeea ce priveste coloristica si marimea acestuia sunt elemente de care nu trebuie sa uitam.